2 ½ Ballar

Var två avsnitt av 2 ½ män ikväll på TV6 mellan 21 och 22.
Under det andra avsnittet som visades glömde jag bort att andas större delen av tiden. Kände mig så fruktansvärt nervös över hur det skulle sluta.
Charlie försökte gömma en halvnaken tjej som låg i hans rum för sin flickvän Chelsea och jag levde mig verkligen in i det och försökte visa med gester - framför TV-skärmen, jaa - vart alla befann sig, så att de skulle hinna undan.
Inte sant så knäpp man kan vara ibland!!

Nu är det istället "Ballar av stål". Tredje veckan i rad jag ser det här programmet. Första gången någonsin jag såg det var för tre veckor sedan.. And I love it! =D
Kan vara att jag har dålig humor, men låt gå för det då!
"Ballar av stål" är klart värt att se!!
/Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0