After work

Åkte med bussen 8.01 i morse och kom tillbaka 19.32 - lite smått död.
Dock gick det jättebra, folk var oroliga för min nervositet innan vi startade demon, vilket jag tyckte var väldigt onödigt, då jag var allt annat än orolig. Ville bara sätta igång allt.
Träffade jättetrevliga människor, både arbetskamrater och COOP-biträden och kunder.

Efter lunch (som vi åt mellan 14-15) hände dock en sak. Mitt i butiken small det plötsligt till och ett väldigt underligt ljud hördes starkt över hela köpcentret. Det visade sig att en drickeshylla på kanske tre meter rasat ihop över en kille. Det var glassplitter, läsk och stålbitar över hela gången. Ett dryckeskylskåp hade blivit klämt under raset och även det "knycklats ihop" och drickan låg utspridd även därifrån över hela golvet.
Killen? Jo, han klarade sig utan minsta skråma (Tack och lov!!). Han var rätt chockad - but who's to blame?
Sammanlagt så var högen med drickor och skrot ungefär 2x6 m samt en höjd på 2 meter.
Det var en himla tur att killen inte hamnade under alltihop! Då hade inte slutat lika bra.. =/

Bortsett från det har det varit en bra dag.
Mycket lärorikt ^^

Har dock lite ångest över att tentan är på torsdagmorgon och jag jobbar 10-18 imorgon också. Så blir då borta mellan 9.01 och 19.30, sooooo...
Ajja, det kommer ju alltid en omtenta. (...Nog för att det skulle vara skönt att ha den bortgjord!)

Kram,, Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0