Är det inte typiskt?!?!

I vanliga fall vaknar jag runt sex-sju på morgonen, morgontrött visserligen, men kan inte somna om.
Däremot SÅ FORT jag har tvättid, vilket jag vanligen brukar boka mellan 10-13, vaknar jag strax innan tio!
Som i morse. Vaknade, kollade klockan 9.50!! Gaah! Inte konstigt man blir tokig. Klockan hann bli 10.28 innan jag hade fått in kläderna i tvätten. Och på första turen glömde jag självklart tvättmedlet.. ><



Sitter ute nu och skriver, som ni ser. Har skapat min egen lilla arbetsyta vid grillringen. Ändå sweet!
Har full koll över gården - och speciellt då tvättstugan!!


Är molnigt idag, så ingen mer än jag sitter ute för tillfället. Ändå är det rätt varmt, så luften är skön och frisk :) Kanske är pollen i luften, men det känns då inte av åtminstone ^^

Borde ta och tvärkolla till tvättstugan nu! Borde vara färdigt någongång de närmaste minuterna!

Sola lugnt! ;-D
/Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0