Bussssy

Vilken vecka detta har varit och sicken helg det verkar bli.
Är grymt förkyld och hostar konstant.
Men ändå!

Bjöd över en kompis på middag i torsdags. Det blev middag, efterrätt, fika, film och övernattning. Sen åkte vi iväg till henne och till Ålidhems Centrum för att sedan bestämma att vi skulle se film hos henne på kvällen.
Sagt och gjort. Igår eftermiddag cyklade jag hela vägen till henne (inte så långt, men drygt med isfläckarna), för att bli kvar till ettiden. Somnade dock inte förrän halv tre tiden!! *gaah*
Upp i morse klockan åtta, för att hinna med lite göromål. Nu ska jag snart iväg med bussen in till stan, träffa min klient där i någon timme, sedan tillbaka hem för att snart åka till stan igen och äta middag med några kompisar på en restaurang i Umeå.
Efter det är det dags för Poetry Slam-finalen på Kafé Station mellan 19-21 och sedan hem och sova. (Hoppas jag :p)

Imorgon är det tänkt att jag ska träffa en annan kompis som bor i närheten av Ålidhem. Hoppas det blir av, vill inte inte inte bli mer sjuk!

Shit, måste dra. Bussen går om bara någon minut och jag är inte klar ännu!!

Stresskram,,
Ceralia

Kommentarer
Postat av: Niklas D

hej svejs på dej lillasyster cerelia.:):)

du får nog ta o lugna ner dej lite så du inte stressar ihäl dej..stress är inte bra för dej eller någon...gör som skalman i bamse skaffa mat&sovklocka hehehe

hoppas du slipper att bli sjuk...jag lyckades inte o har legat i magsjuka och feber o ont i kroppen men nu är jag back on track..:)

sköt om dej mvh Nikki D

2009-04-06 @ 07:16:08
Postat av: Niklas D

hej svejs på dej lillasyster cerelia.:):)

du får nog ta o lugna ner dej lite så du inte stressar ihäl dej..stress är inte bra för dej eller någon...gör som skalman i bamse skaffa mat&sovklocka hehehe

hoppas du slipper att bli sjuk...jag lyckades inte o har legat i magsjuka och feber o ont i kroppen men nu är jag back on track..:)

sköt om dej mvh Nikki D

2009-04-06 @ 07:18:05
Postat av: Ceralia

Usch, magsjuka är aldrig trevligt! :/ Du får ta det försiktigt så det inte kommer tillbaka!

Haha, tog det ju lugnt igår iaf. Lite för lugnt nästan :p

Skulle kanske vara effektivt med en sån klocka. Frågan är bara om jag skulle "följa dess råd" ^^

2009-04-06 @ 10:28:04
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0