Columbine-massakern i mitt huvud

Okej, kanske inte världens snabbaste idag, men hade en sådan underlig dröm när klockan ringde att jag vaknade helt slut och inte orkade stiga upp på ett tag.
Läste Metro igår och det handlade om Columbine-massakern och på något sätt fick jag in delar av det i drömmen. Dock utspelade sig min dröm på Ursviksskolans låg- och mellanstadium och hemma i mammas hall och kök och gården utanför. Dessa platser kom helt naturligt att byggas ihop i drömmen och det verkade inte det minsta konstigt.
A, jag vet inte jag. Var iaf helt slut när jag vaknade och hade bara bilder från drömmen och de Columbine-videor som finns utlagda på YouTube i huvudet..
Jäkla Metro!! - stör min nattsömn!

Har iaf börjat återvända till livet. Ännu en dag i Umeå med vackert väder!:)
Ska ta och göra mig klar nu och sedan hoppas jag att jag får riktigt mycket gjort med lingvistiken.
Vill ju känna mig duktig!!

Kram, Celia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0