=D

Var ett tag sedan jag skrev senast!
Hanns inte med mer än ett inlägg igår; hamnade i stugan och lyckades inte få in Internet även om 3G-masten bara står 300 bort.. Dålig täckning.
Sen när jag kom hem åkte jag direkt ut med några gamla kompisar; åkte runtomkring "ut i skogen" och så. Rätt kul ändå!^^

Imorse vaknade jag 10.40 (Whoa!) och var i stan redan innan 12. På besök hos storasyster och hennes tre små=D Tog massvis med bilder på yngsten (124 närmare bestämt och gjorde tre filmklipp - dock var det bara under det sista jag höll kameran rättvänd ><!! Kan inte vända kamerabilden efter inspelning, men sista var ändå det bästa - haha!).
Ska lägga ut någon bild senare, så ni får se världens finaste Mio^^

De äldre bröderna hanns inte riktigt med. Fick några få på mellansonen men äldsten tog jag nog inget på. Synd!
Får göra det en annan gång!=)

Har pratat med mamma om Amerikaresan. Hon är inte emot den iaf, men tycker att det verkar i längsta laget. Tre veckor tycker hon räcker.. Nej nej nej! Ska det va' ska det va', tycker jag ;)

Ska ladda upp bilder på Mio nu och kolla FB, sedan ska jag försöka hinna med att skriva lite till!
Hasta luego,,
Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0