Dåliga vanor måste man få ett slut på!

När jag var på Åhléns tidigare idag, köpte jag ett par nagellack. Ett transparent och ett "Light French Pink"
-från Viva la Diva, claro qué sí ;)

Min absoluta favorit, den torkar snabbt och skavs inte av lika snabbt som "alla andra".
Att den typ är den billigaste på marknaden om man ser till antalet milliliter är ju inte fy skam heller ^^

Brukar vanligen ha den transparenta hemma för att om och om igen försöka få mig att sluta bita på naglarna.
Detta har inte fungerat något vidare, tyvärr.
Så nu har jag gjort att det hela blir "värre", hoppas jag.
När det kommer till färg på naglarna så syns det ju mer och förhoppningsvis ska jag då kunna intala mig själv stund för annan att "inte bita", "bit inte", "nej nej nej" o.s.v.

Redan nu är det väldigt fult att se på. Dels på grund av hur korta de är och dels för att jag har - bokstavligt talat - barnsligt små fingrar och är väldigt ovan att ha något som syns. Ojämn lack, ja o-ja!

Hoppas att detta ska fungera, så jag tillslut blir av med ovanan!
Please, God, let this work!

Ceralia =)

Kommentarer
Postat av: Em

hej :) Fin blogg! Allt bra?

2009-04-07 @ 16:36:36
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0