Hahaha, en liiiten miss bara xD

Skickade nyss påskhälsningar till familjemedlemmar och släktingar o.s.v. via SMS.
Började messa med en av mina småkusiner (som nu är snart 16, men iaf^^) och när jag skickade över min mailadress och bad honom adda mig frågade han vem jag var.
Tänkte, *jäkla siitunge som raderat mitt nummer* men skrev tillbaka iaf och han verkade fortfarande inte veta vem jag var.. Blev lite smått irriterad på honom, men sedan gick det upp ett ljus.
Han kanske bytt nummer!
Kollade upp hans namn och adress på hitta.se och det var ett annat nummer där än vad jag höll på att messa med *heh!*. Så jag ringde upp hans syster och frågade om vilket nummer som var rätt. Det var det som stod på hitta.se.. Vad fanns det då att göra? Jag ringde upp det numret och sade till honom att jag höll på att messa med honom och att det inte gick något vidare.. Minst sagt!!
Vi skrattade åt det och han berättade att han bytt nummer för typ ett år sedan! Shit alltså!
Killen som har hans gamla nummer, som heter David har jag nu fått veta av honom själv 0:-) verkar dock riktigt trevlig. Jag har skickat både jul- och nyårshälsningar och nu även en påskhälsning och han har alltid hälsat tillbaka!
Liksom aldrig ifrågasatt vem det är som skickar meddelandena eller något utan bara vänligt hälsat tillbaka. Sweet kid!

Pff, lite mobbad känner man sig ju ändå!
Sa till Johan (kusinen, reds. anm.) att byter han nummer igen, så ska han höra av sig.

...
Han skulle det!!


///Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0