Hann med lite shopping också ^^

Hann tvärgå på stan innan jag träffade Sara på restaurangen och gjorde några fynd på Nicole i Kungpassagen.
Jag hatar(!) att bli fotograferad, men ville ändå visa hur kläderna ser ut på så.. Ignorera bara ansiktet, så överlever ni nog!... Kanske! Är 100% INTE fotogenisk!! *To keep in mind*


Jeansklänning - något jag velat ha väldigt väldigt länge.
NU äger jag en! Fabulous! ;)


Jepp, tröjorna ser likadant ut - förutom färgerna då, vill säga!
Men de sitter bra och är sjukt mjuka!
Använder väldigt mycket linnen året runt och har bara en liknande tröja sedan tidigare - svart - och i övrigt en svart huvtröja och ett antal skjortor. Kan ju vara skönt att variera sig lite.

Så.. Ye-hes! Nu kan även jag det!! =D=D
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0