*harklar mig*

Okej... Totalt misslyckad dag, från arbetssökningens vinkel sett.
Hostar typ hela tiden och vill verkligen inte ge mig ut p.g.a rädsla för att det ska sluta upp med att jag blir ännu sämre.
*Tuff tjej här* =/
Usch, vill inte må såhär konstigt.
Vill må bra. Vara frisk och kry och glad.
Så jag kan se framemot Hemavanresan med förväntan istället för med oro!!

Usch, vilken värdelös dag det har blivit på sysslofronten.
Dock har MSN haft en väldigt tydlig plats i mitt liv idag.
Thanks guys!

Och btw. Saknar gymnasiet; A-torp och klassen - inte ofta, men just idag!
Vill tillbaka till F-korridoren och ha textkommunikation med vår mentor.
Haha, vissa saker ångrar man att man tog för givet då de varade..

Funderar på att få tummen ur nu och göra nånting nyttigt, bara för att!
*whistling*
//Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0