Helgen, kort och gott

Okej, helgen blev kanske inte riktigt som väntat - Tack och lov kanske :p

Var iväg på dans igår med min klient och sedan blev jag kvar på stan, shoppade lite (märk lite!) och åt sedan på restaurang Taj Mahal med några kompisar :)
Skippade sedan Poetry Slam och drog istället hem till en annan kompis och såg film där till en stund efter midnatt. Rätt sweet! Första filmen vi såg minns jag inte namnet på och den andra var "Shrek 3". Hade inte sett den tidigare och den var sevärd!!

Istället för att göra något idag, gjorde jag ingenting. Har suttit och sett TV en stor del av dagen och den andra delen har jag spenderat i sängen.
Mycket skönt!
Fortfarande förkyld, men nu har jag åtminstone återfått lite kraft och ska därför ge jobbsökandet en alldeles egen dag imorgon. Så nu, Gud, är det upp till Dig att se till mitt tillfrisknande ... Tack! Och Amen!

Dags att sova nu, misstänker jag.
Känns bra efter en slödag!

God nattens!^^
//Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0