Hemavan dag 3 - eftermiddagsåkning

Inne efter andra dagen i backen. Börjar kännas rätt ordentligt i lår och vader nu.
Har suttit/legat ett antal gånger i backen bara för att andas ut lite - men vädret! - det är helt perfekt.
Soligt och lagom kallt och härliga backar. Idag var ungefär lika många (eller rättare sagt få) backar pistade som igår, men däremot var det de backarna jag helst åker i, så är mer nöjd idag =p

Börjar känna en viss press från "det verkliga livet" med Umeå och arbetslösheten m.m., men har inte tänkt göra något åt det förrän jag är tillbaka. Nu har jag semester!
*belåten*

Ska däremot börja plugga mer intensivt till tentorna som kommer härnäst. De två från Eng B-kursen jag har kvar "Lingvistik" och "Språkhistoria". Efter det så är jag klar och har dessutom just läst upp engelskan inför resan till USA som jag har svårt att vänta in.

Ska logga ut nu, hjälpa mamma med maten och överlämna datorn och Internet till min älskade lillasyster!! <3
(Emellanåt kan hon vara rätt söt! (Även om hon numera är 20 år))

Kramarrr,,
Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0