Hemavan dag 4 - kväll

Åkningen var såå tung idag. Mina vader och lår - för att inte tala om knän - är verkligen helt utarbetade!
Usch, känner mig så gammal.

Inget större missöde i backen idag (Yaay!), förutom att jag fastnade med staven i nätet vid Mellanliften och uppehöll kön där i typ en kvarts minut. Men för att vara jag så är ju det fullt överkomligt.
Haha =p

Mamma och syster sitter i soffan och ser hockey och jag ligger med smalbenen mot huvudkudden i sängen och tar det lugnt. Har kollat upp om turistvisum (90 dagar) samt pass (400 kr och fem arbetsdagar tills man får ut det).
Turistvisumet var som jag trodde och passet antog jag skulle kosta 250 och ta två veckor, men men, man lär så länge man lever =)

Har dessutom varit inne och kollat upp när nästa termin börjar (31 augusti), så med andra ord är det ongen brådska hem^^

Vad mer då?
Har möjligen fått tag i ett två dagars jobb (28-29 april) på Coop i Umeå som varudemonstratör (eller vad det nu heter :p). Ska på möte uppe på Ersboda på måndag och träffa den kvinna som handhar jobbutdelningen. Hon sa att hon tyckte jag verkade framåt och glad på telefon, så hon skulle hålla en plats åt mig tills på måndag. Sweet of her =)

Sådärja! Detta kallar jag uppdatering!

xx
Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0