Hemavan dag 5 - morgon

JAG HAR PLUGGAT!
Läste ut min "Planera dig fri"-bok igår kväll och satte sedan igång med att läsa om kreoler o.d. I morse fortsatte jag med det. Innan klockan åtta på morgonen t.o.m. Såå stolt!! (:

Är inte säkert att jag kommer att åka något idag. Känner hellre att jag skulle vilja satsa den energi jag har över på att läsa till tentor istället. Skulle vara så fruktansvärt skönt att få dem bortgjorda. För all framtid!!! =D

Kan fortfarande inte tänka på annat än Amerikaresan. Kan inte fatta att jag faktiskt ska åka. Känns helt otroligt! ... Och underbart!
Fantastiskt att jag äntligen(!!) ska få chansen att åka dit, när jag har velat och längtat så länge länge.
*Lycklig*
Inte ens förberedelserna känns oöverkomliga. VILL faktiskt gå igenom dem, bara för att verkligen känna att det FAKTISKT händer.

Wooow, alltså ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0