Inlägg número 100



Detta är min 29:e dag på den här bloggen och det här blir mitt 100:e inlägg.
Rätt bra gjort, om ni frågar mig :)

Egentligen borde jag kanske skriva något smart här, eller roligt, eller något som väcker nya tankar eller föder fram en helt ny livssyn... Men det är inte riktigt min grej, så jag satsar hellre på att lägga in en bild jag själv tycker är väldigt vacker och låter det vara så!

Rosen kan få symbolisera något speciellt istället: Ett riktat tack till er som läser bloggen och till er som bryr sig! :)

//Ceralia

Kommentarer
Postat av: Nicke D

syns vem du släktar på..:)

Detta magnifika djur är farsans o mitt favoritdjur...finns inget djur som är så vackert som tigern..:)

2009-04-28 @ 04:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0