Inte var dag jag går från polisen direkt till fängelset

Gick rätt fort idag på stan - Så fruktansvärt typiskt då! Bar då en tung bok i onödan..
Annars gick det bra att cykla nu när asfalten tittar fram ordentligt och tog mig en tur till Gamla Fängelset, efter besök på polisstationen för att fixa passet (YES!) bara för att "kolla in det". Vill ju se vad folk pratar om egentligen ^^
Väl där träffade jag på en man som arbetar på det kafé som ligger i en av "fängelsebyggnaderna", eller vad man nu ska säga. Försökte få mig därifrån en fem-sex gånger, men han pratade non-stop så blev kvar där i närmare en timme!
Haha, inte lätt jämt!

Efter det har jag tagit det rätt lugnt . . . Tyvärr! Ska sätta igång och plugga lite nu, så jag får någonting påläst åtminstone.
Tenta på fredagmorgon, börjar dra ihop sig nu *AAH*

/Cee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0