Kastrull och ingen film

Besöket över, blev en trevlig liten lunch:) Pytt med ägg, haha!
Ska ta och diska upp det som blev, inte så mycket, så det bör gå ganska fort.

Klockan är inte så mycket över 12 och ska bort med fruktsallad runt 15.
Det där låter inte klokt, men grejen är den att jag inte har några filmer, så därför ska jag skära upp frukt och sedan gå över med dem i en kastrull (nej, jag har heller ingen stor skål) till "grannen" och se film där. Moahaha, det mesta löser man^^

Så nu ska jag sluta skicka SMS och svara på meddelanden på Facebook stup i minuten och istället ägna mig åt disk och strykning.. Gee, I must have the most wonderful life . . .

//C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0