Könsgrillning *hehe*

Disken avklarad. Marvellous! ^^

Tänkte på en sak när jag cyklade över Historiegränd på väg hem från stan.
Såg ett gäng som var ute och grillade. De unga männen stod runt grillringen med varsin öl i handen och kvinnorna satt i en tät ring i gräset en bit bort och tjattrade på.
Tänkte på vilken uppdelning det är än idag mellan könen. Blev nästan lite upprörd när jag såg det, men bara nästan. Är alldeles för glad och förväntansfull på kvällen för att bry mig fullt ut!

Klockan är en bit över sex nu och ska träffa folk kl 20, så dags att fixa middag nu med andra ord.
Hm,  vad ska jag göra för något?
Kommer kanske på något om ett tag!
=)
/Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0