Krooooogen

Fick världens sug efter att dra ut på krogen. Hörde mig för vad folk håller på med ikväll. Över hälften har "hemmakväll" och resten är typ på förfester - usch! Sånt gillas inte här. Jag vill ha KROG'N!
Haha:D

Blev dock jättetrött sen jag satte mig ned och började ringa och messa runt. Har varit en rätt tuff dag ändå.
När min klient - som det så fint heter - kom över, bakade vi först kladdkaka och sen 'picknickade' vi på golvet i mitt vardagsrum. That's the way, a-ha a-ha, I like it, a-ha a-ha :D
Så vill inte alls ut nu längre >< Så tyypiskt mig!
Nu vill jag sooooova tills morgondagen gryr :)
*sköööönt*

Men samtidigt - nog fan skulle det vara kul med krogliv!!
//cee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0