La Historia de mi Vida // Ceralia

Var ett litet tag sedan jag skrev sist. Är så fruktansvärt mycket att ta hand om just nu.. Igen!
Känns som att alla sliter mig åt olika håll och jag blir fast mitt i alltihop och vet inte vilken väg jag ska ta för att komma ut.


Det jag vill göra är att umgås lite med vänner just nu - om inte annat, så bara för att åtminstone hålla kontakten med folk därute.

Mitt i alltihop måste jag ju (självklart) också bli förkyld och må illa.
Story of my life dock, vad förväntar man sig?

Nej. Nu är det dags att ta tag i sitt liv - om jag så ska dö på kuppen.
... Typ...

Ska fixa lite saker i hemmet nu - Det tar verkligen aldrig slut, va? =P

Abrazos,,
Ceralia

Kommentarer
Postat av: Temilit

Lite svårt att bestämma dig om vilken blogg du ska använda? :)

2009-04-02 @ 17:17:00
Postat av: Ceralia

Haha, du är inte den första som frågar kan jag säga :p

Och du har fullkomligt rätt i din tankegång!

2009-04-05 @ 23:21:14
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0