Min dag i övrigt

Var ju på tentan som tidigare skrivits, kom sedan hem, bloggade, lagade lunch, snabbdiskade och tog bussen till Ersboda.
Väl där gick jag till Fibona Group för att hämta det material jag skulle ha med mig i mitt demonstratisjobb på tis-ons på CoopForum, Ersboda mellan 10 och 18. *gaah* Tror dock det kommer fungera rätt bra.
Var där i kanske en halvtimme och bestämde mig för att sedan promenera til Willy's som inte ligger så långt därifrån - TRODDE JAG! Ojj, så lurad jag blev... Var kanske inte världslångt direkt, men var inte beredd på den sträckan heller. I alla fall, så handlade jag lite saker där till imorgon kväll då min klient kommer över :)
Tänkte sedan gå från Willy's på Ersboda till Barnens Hus på Mariedal. "Tvärs över gatan", tänkte jag och - HA! lurad igen. Gick i täckjacka i gassande solljus (det var ISKALLT när jag åkte till och från tentan, men den kylan var heeelt borta) och hade rätt tung packning då, med både materialen och inköpen.
Kom fram till Barnens Hus och trodde jag skulle smälta bort, men sa till mig själv att det är lika bra att få det gjort - om så bara för att tillfredsställa VIVA Ung, som desperat vill ha mig att praktisera på något ställe. Gick in dit, pratade med två personer, lät ändå rätt lovande att få praktisera där (^^), så ska ringa tillbaka på måndag för att diskutera vidare.
Satte mig ned vid busshållplatsen och fick vänta en halvtimme på bussen - vilket bara var skönt :) Åkte sedan hem och.. Pustade ut!

Har kommit på mig själv med en ny typ av tidsödslande: Har alltid älskat tester och har härmed börjat inviga Facebooks "testcentral" på riktigt. Liten besatthet. Oh, no! Ska försöka tygla mig själv!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska se Singing Bee eller lägga mig istället. Har varit en lång tung dag och jag är så trött (som alltid, jag klagar dock inte, konstaterar bara!).
Kanske ska ta en snabbdusch innan jag bestämmer mig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0