New Day - New Plan

Sitter och ser Brothers & Sisters - typ den i särklass bästa tv-serien just nu!!
Synd däremot är att jag alltid är så trött under den tid den går (22.30 - 23.30) och inte kan njuta av den fullt ut.

Ska försöka satsa mer på plugg imorgon. Nu är det bara onsdag och torsdag kvar innan tentan går av stapeln kl 9 på fredagmorgon.
Usch usch usch - Samtidigt som VIVA Unga sliter i mig åt ett annat håll.

Hinner knappt med jobbsökandet som går genom BÅDE Arbetsförmedlingen och Ungdomsslussen och sen är det DESSUTOM VIVA och plugg och familj och släkt och vänner och planering inför sommaren och sjukhusbesök och hushållsgöra och ... You name it.
Hur man än gör så har bara dygnet 24 timmar och all stress som byggs upp när man slits åt alla håll och kanter..... Nej, orkar inte med mycket mer just nu.

Ska söka praktikplats på fredag efter tentan, då jag ändå är på Ersboda, så jag sen kan ringa till VIVA Unga och de kan vara nöjda över att jag åtminstone försökt.
Mer kan de väl inte begära? ...Eller?

Får se hur det går med allt nu framöver.
En dag i taget kanske är säkrast.. Isf, imorgon: Studier(!!!) och sjukhusbesök 15.30 - i övrigt: Inget, som kan vänta till längre fram.

Plan sounds good,
hoping to keep it up!

<3,,
Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0