Nu är den här

VÅREN!! =))

I morse, precis innan jag gick ut pch pluggade tog jag några bilder på denna!


Så fort gruset är borta vet jag en som slänger på sig sina inlines och syns susandes (nåja, vacklandes) genom Carlshems gator och kvarter!
Can't wait!

För tillfället har jag bara skydden här hemma hos mig (armbågs-, knä- och handleds-), men får hjälmen någongång under helgen.
Låter säkert skittöntigt, men eftersom jag inte är så stadig så tar jag hellre det säkra före det osäkra. Jag ser hellre dum ut än skrapar upp varenda kroppsdel. ^^
(Fast bara för att jag sagt det kommer jag garanterat ändå lyckas skada mig ordentligt :( ...)

Ska se slutet av Dr. Phil nu, sen plugg fram till 22, då det är dags för Debatt!
Var en hel massa veckor sedan jag såg det nu. Blir ju nästan som en extrapremiär för min del ;-)

//Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0