Nu är läxan gjord

Sådärja, äntligen möjligt för mig att krypa till kojs efter en lång dag. Har läst foldern med utbildningsmaterial från Fibona Group och Anticimex, samt svarat på tillhörande testfrågor.
Läst igenom demoinstruktionerna och provat göra smoothien jag ska demonstrera imorgon på COOP Forum. Om någon som läser detta, var snälla mot mig. Det är min första gång som demonstratris och jag är riktigt nervös!!

Ska dessutom hinna plugga till tentan någongång också.. Hmm,, När?

Läser ett tag nu iaf, tills jag somnar!
Sov gott, vart ni än är!

Kram, Ceralia

Kommentarer
Postat av: Nicke D

det kommer att gå jättebra för dig att dema..:)

är ett riktigt roligt jobb och du får träffa mycket människor...:)

Lycka till lillasyster..:)

Mvh Nicke

2009-04-28 @ 04:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0