Nyss Nu

Har tillbringat de senaste två timmarna(!!!) med att ladda upp de bilder på bloggen som gått förlorade.
Sitter i nedre sängen av en våningssäng där till och med jag måste sitta halvt om halvt dubbelvikt.
Min rygg känns förlorad!

Emellanåt har jag dock legat ned, under täcket och halvsovit medan jag väntat på att bilderna skulle laddas upp, vilket tog uppemot en kvart - tjugo minuter med vissa av dem.. Så segt!
Men nu är det klart iaf, hoppas jag. Hittar ni någon textremsa nu som hänvisar till någon bild, så hojta, så ska jag försöka fixa den:) *tacksam för det*

Har inte gjort något nyttigt alls idag egentligen.. Ska ta och tvätta håret nu (innan skidbacken, ja - det är väldigt smart, men det behövs!) och sen får vi se vad som händer.
Om något händer alls ;-p

Love,,
Cer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0