Tvättstugetrubbel

Ibland gör man misstag.
Då händer det ibland att ens misstag tas på fel sätt.
När detta händer blir man ibland arg och besviken..

Okej, så här var det. I morse bokade jag tid i tvättstugan maskinerna 1-2 kl 16-19.
Kom in i tvättstugan i god tro mellan 16.15 och 16.20 och upptäcker då att maskinerna 1-2 är upptagna och tvättprogrammet rätt nystartat.
Maskinerna 3-4 är tomma och jag tänker självklart att den som har samma tid som mig lagt i fel maskiner och sätter därför igång de tomma maskinerna med min tvätt.

Går ned till tvättstugan igen efter ungefär 40 minuter och hittar då en lapp där det står skrivet "Min tvättid!! Kissade i tvättmedelsfacket"
Tack så mycket, era ********!!!

Är inte 100 på att det verkligen är sant, men trots allt så bor jag i ett område med vuxna människor, därav många barnfamiljer. Är det verkligen ett vettigt sätt att lösa konflikter på?
Okej, jag kan erkänna att jag gjorde ett misstag genom att anta att de andra tagit fel maskiner, men... Det har väl ändå gått till överdrift.

Kollade ned i facket och det första jag känner är lukten och sedan såg jag små ljusgula pölar.
Det kan förstås ha varit någon form av annan vätska, men... Det är iaf jävligt äckligt!
För att inte tala om omoget... =/

Är så besviken på denna människa just nu...
Och arg. Så arg!

... // Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0