Dö i huvve X|

Är helt slut i huvudet. Försöker koncentrera mig, men det går inte alls. Så trött..
Funderar på att bara gå dit imorgon, kolla igenom frågorna och om jag inte har en chans att klara tentan, bara lämna in den blankt. Man får i alla fall en överblick över hur tentamen är upplagd och vilken typ av frågor det är, hur poängen är fördelade o.s.v.
Alltid något!

En rolig sak istället, som jag glömde berätta i förra inlägget:
Pratade med handläggaren på jobbet när vi höll på att packa ihop efter demon. Fick ju jobbet genom Arbetsförmedlingen och tanken var från början att det skulle vara en engångsgrej. Frågade henne om vad jag skulle göra av kläderna: Ska jag ta hem och tvätta dem och lämna dem till er sen eller tar ni de för någon "stortvätt". Hon svarade "Nej, behåll de du. Vi har samma kläder för varje demo, så ta de till nästa du!". Jahaja, där ser man! Frågade om jag skulle fortsätta jobba - "Men självklart! Visst ska du det! Eller, visst vill du det?". Lätt!
Haha, där ser man!!
Känner mig väldigt tacksam för de orden. Ska se till att tvätta upp dem nu, så jag är redo inför nästa demo. Hoppas verkligen den blir av ^^

Klockan är halv elva nu.. Dusch, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0