The New Me -- and stuff

Haha, gårdagen gick kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Minst sagt!
Varför försöker jag ens planera min tid?:P

Strax efter jag skrev mitt sista inlägg för gårdagen stack jag iväg till en kompis för hjälp med hårfärgning.
Det tog "lite extra tid" kan man säga. Vi började med att laga middag som var färdig halv nio och därefter åt vi (What else, liksom?).
Sedan blev det hårfärgning med Revlon ColorSilk - fin färg, men mycket skum konsistens.
Efter det kom vi på att vi skulle toppa håret också, eftersom jag inte klippt mig sedan december -07(!!!).
Vi satte på Oliver & Gänget och sedan blev det Djävulen bär Prada.. Behöver jag tillägga att under de tre timmarna så blev det en viss mängd mer än bara topparna som klipptes? =))
Vi började göra oss iordning för att sova runt halv fyra och somnade nog runt halv fem något, haha!

Ja, vad ska man säga?! Det blev sovmorgon idag och min planering är helt satt ur spel.
Men skitsamma!:)
Har fått nyklippt och nyfärgat hår och haft en jättetrevlig kväll/natt/morgon/dag (^^), så jag ska definitivt inte klaga!


Får bli miniatyrbilder eftersom jag dels är nyvaken och dels osminkad ^^

Några bilder på min urgulliga kompis (ja, hon är singel) (och ja, hon kommer döda mig när hon ser det här=D)

Tar även detta i miniatyr eftersom hon inte var helt med på att bli displayad.. Men men, sånt händer ;)

Dessutom hittade jag dessa i hennes rum. Jag tycker de är ursöta - och ursäkta bildkvalitén!

Kommentarer
Postat av: Em

Jodå, bara bra med mig! :)

2009-04-08 @ 14:17:00
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0