Hemavan dag 3 - kväll

Sitter nu i soffan i lägenheten i Hemavan och ser "Rent Hus" - ett av mina absoluta favoritprogram.
Älskar att se hur saker blir rena^^

Mamma däremot har inte riktigt lika mycket till övers för de människor som inte städar sina hem, haha!
Så hon ger både mig och tv:n svarta blickar med jämna mellanrum, men men man får ta henne för den hon är :)

Längtar så så mycket till Amerika, men känner samtidigt att det är bra att det är lite tid kvar innan jag åker, så jag får ta itu med en massa saker här hemma först. Behöver få ett avslut på en massa olika saker innan.
Börjar så smått även längta hem till Umeå för att få dessa saker bortgjorda ^^

Ännu har vi dock några dagar kvar i Hemavan så det är väl lika bra att njuta av dem också.
Hoppas självklart på fortsatt soligt väder och underbara backar!

Aloha,,
Cera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0