Vilken fantastisk dag!!

Blev för lite sömn i natt (igen!), men det föll i glömska så fort jag slog på datorn i morse.
Hade fått ett mail från släktingarna i Raleigh, NC, USA där de bjuder in mig att komma till dem i sommar!
*Vill vill vill fara*
Om jag lyckas skramla ihop nog med pengar, så.. Jag tror faktiskt jag drar iväg då!
Har bara lite att lösa först! ^^ Som alltid..

Mötet kl 9 i morse gick bättre än förväntat. Ett snabbt möte; kvickt avklarat och samtidigt väldigt informativt.
Kvinnan som höll i det var dessutom väldigt trevlig och lätt att prata med.
Hon visade uppskattning på ställda frågor och kunde svaren snabbt, så hon verkar vara riktigt påläst.
Sånt är ju alltid kul!! :)

Nåja, var på stan iaf ett tag efter mötet och inhandlade några förnödenheter. Träffade även en kompis som jobbar på Åhléns i Umeå som i lördags var osäker på ifall han skulle få stanna på jobbet och nu med säkerhet vet att han blir uppsagd den 25 maj. Trist!!

I övrigt så är det en väldigt solig dag och rätt varmt. Fruktansvärt skönt!
Har saknat och längtat efter detta en lång tid nu!

Ska sätta mig ute ett tag nu tror jag, man vet ju aldrig hur länge sånt här håller i sig.
Har ju saker att läsa på, plugg och annan lånad litteratur från biblioteket samt en skrivkurs att upprätthålla läxorna på^^

Sol Sol Sol
//Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0