Dagens nyheter

Tycker det är viktigt att hålla mig relativt uppdaterad och läser därför en del Aftonbladet och Expressen på nätet. Kommer lägga upp nyheter - som jag själv finner intressanta - framöver :) Hoppas det går bra!:)

Pappa sparkade dagisbarn i ansiktet

Svartsjuk man mördade två - domen

Rektor ändrade sin sons betyg till MVG

Högg sin rival 16 gånger i ryggen med skruvmejsel - åtal och rättegångsförberedelse

Fick RÄTT i rätten - POLISEN överklagar domen - någon mer än jag som totalt missat att hundrasen Amstaff är förbjuden i Norge? Någon som vet varför?!?!?!

Unga vill inte vaccinera sig mot svininfluensan. Inte särskilt förvånande, har läst ett antal bloggar som riktigt pyr ut ogillande mot vaccinationer. Men samtidigt.. Det är ett stick på kanske fem sekunder, sen är man (förhoppningsvis!:p) fri från risken att bli smittad, så, det är väl egentligen ingen fråga om saken? Bara gör det!!

Däckrazzior ska öka trafiksäkerheten Känner med detta. Fick punktering i somras i Raleigh när jag skulle hem efter barnvaktande och dagen efter(!!) fick Patrik och Kristie punktering på deras andra bil. Gamla däck!
Kanske bra att kolla upp och åtgärda lite då och då ^^
Har dessutom tyckt att jag blivit så sjukt otränad sen jag kom hem från USA då jag cyklat runt här hemma. Igår påpekade Janne att jag nog hade lite luft i bakdäcket. Stannade för att fylla på det och kollade sedan FRAMdäcket, vilket i stort sett uppenbarligen var heeelt platt.. Fyllde också det med luft och antingen blev jag typ hundra gånger mer vältränad på några sekunder, eller så var det bra med lite luft i däcken. Avgör själva vilket ni tror! :D

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: ja minsann! man börjar undra ibland! :o

2009-08-27 @ 19:59:59
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; åh, tack så mycket! :D

2009-08-27 @ 20:08:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0