Good Morning, I Overslept

Härligt blåsig dag idag. Fast eff-a-enn att det skulle bli så just idag!!
Hade tänkt att cykla fram och tillbaka mellan Maxi och hemmet några gånger och köpa hem en massa nödvändigheter inför den bakdag jag tänkt ha.
Får se hur det blir med det. Vägen dit är ju lugn, men nedförsbackar och så, men tillbaka? Trots allt har jag ju mitt missbildade hjärta som inte orkar med så himla stora ansträngningar :S

Ska ta och duscha och tvätta håret nu så får man se hur det känns sen.
En eller två turer ska man väl åtminstone orka med. Hoppas jag...

På återseende!:)

Ceralia

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

USCH för uppförsbackar ! haha .. Speciellt om man är full & vill hem ;)



& egentligen har jag inte tvillingbröder ! Jag har bara photoshoppat lite, hahaha ! Got ya!! :D



/ En tjej i storstan

2009-08-20 @ 14:17:13
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag har världens uppförsbacke där jag bor. Inget vidare. Hu! Fast man får upp konditionen.

2009-08-20 @ 19:51:13
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Sv: Haha jag tycker alla skådespelare, speciellt tjejerna är sjukt dåliga! Fruktansvärt alltså, nästan så att man själv hade gjort det bättre :P Haha nu kan jag inte sluta kolla för att det är så irriterande att man blir fast :P

2009-08-20 @ 19:58:20
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0