He-he

Okej, ännu många timmar kvar. Fastnade lite på Bloglovin' bara 0:-)

Fick ett SMS från mamma igår som är i Turkiet med lillasyster:

Hejsan gumman,
vi har det jättebra, solar, badar och äter.
Dock lite väl varmt men kvällarna underbara.
Har just duschat efter en lång dag på stranden
o nu ska jag ha siesta innan kvällens begivenheter!
Jag hör av mig om någon dag,
kramar

Vad himla kul att höra om att det nästan är för varmt?!
Pff, speciellt i dessa miiiinusgrader (nästan!).
Det var så himla mycket roligare när JAG var i staterna och hade det varmt som faaan
inte lika kul att bara "höra" om det.

Haha :p
Får väl igen sen de telefonsamtalen. Dumma mamma, använda det emot mig?!?!
xD

Kommentarer
Postat av: EMMA

ha en bra dag gumman. Kram Emma

2009-08-24 @ 09:33:38
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0