It's comin' to sumthin'

Åker till stugan om ungefär en halvtimme/timme och har suttit och sytt upp byxor halva dagen. Den andra halvan satt jag och sydde ihop en klänning som gick sönder lite under resan. Typ tre av klänninsbanden hängde löst, men nu sitter de bra igen :D
Har hittills bara hunnit med ett byxben, så får ta resten när jag kommer tillbaka, haha! Tar aldrig slut sånt där :p

Ska fira min födelsedag imorgon i stugan, även om jag inte fyller år förrän på måndag, men fyller man år på en arbetsdag (eller den dag ens lillasyster flyttar hemifrån, som förra året) får man ta det som funkar bäst helt enkelt!
Har tänkt att tillbringa mån-tis i Skeå, förhoppningsvis träffa lite folk och så innan jag åker tillbaka hit på tisdag kväll.

Mamma och lillasyster åker till Turkiet nästa vecka, så blir sista gången jag träffar dem innan terminen börjar igen. Och på måndagen den 24e flyttar en av mina äldre bröder hit till Umeå. Hade jag bott kvar i korridoren jag bodde i tidigare hade det varit kvarteret intill hans, nu bor vi i olika stadsdelar, dock bara sex kvarter, en skog och en väg emellan. Inte så hemskt långt som det låter xD

Men men, liten update iaf! Börjar komma igång lite igen - alltid något ^^

Nåja, ska ta och fixa det sista innan jag drar. Hoppas kunna använda Internet imorgon kväll!
Ta hand om er! :)
/Ceralia

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Hehe tack! :)

2009-08-16 @ 07:07:51
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen får jag väl säga. Hoppas allt är väl. Hur känns det att komma tillbaks till Sverige?

2009-08-16 @ 12:12:59
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hahah okej :D

2009-08-16 @ 20:53:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0