Kvällningen

Trots att jag ser Linas kvällsbok på Kanal 5 så har jag ändå lyckats få en hel del gjort.
Skrivit en massa mail till myndighetspersoner, arbetsgivare och dylikt. Och även planerat morgondagen lite.
Har ett möte på skolan klockan 10 imorgon på morgon, och trots att jag vaknat runt åtta de senaste dagarna, så kan ni ge er fan på att jag inte alls kommer att vakna imorgon. Ska ställa klockan - för första gången på RIKTIGT länge - och jag ber verkligen om att jag ska få mig upp på något sätt.

Ska se slutet av filmen nu och sen ta en mycket efterlängtad varm dusch :)
Ser fram emot det!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har den svenska spikmattan. Jag har inte testat någon annan. Men jag älskar min spikmatta. :)

2009-08-25 @ 22:22:48
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0