Min dag, min dag

Okej, klarade inte läsa ut boken igår, men i morse gjorde jag det. INNAN klockan kvart över åtta, redan då var jag uppe!
Riktigt bra bok, Glöm att ni har en dotter - Rekommenderas varmt :)

Har nu börjat på en ny; Anna, min älskade av Magnus Utvik. Har inte kommit så jättelångt in i den ännu, men den är fängslande :D



I övrigt; har idag diskat upp efter storbaket igår. Trodde det aldrig skulle ta slut!!
Sitter och väntar på att få se stafetten som ska springas senare ikväll. Hoppas på att Bolt springer så pass snabbt att det blir ett nytt världsrekord! För visst finns det världsrekord även i stafettlopp?! :O


Är sjukt blek, men bilden är tagen i MAJ!! ;-)

Har dessutom börjat fila på idén till en bok. Vill inte avslöja något ännu, eftersom jag inte är säker på någonting ännu. Har länge länge velat få något publicerat, en roman eller dikter och noveller, fotobok eller vad som helst, men har aldrig satt mig in längre än så. Får se vad som händer, man vet ju aldrig! ^^
Skrev på idéer på planet mellan Philadelphia och Sthlm den 5/6e augusti, men sedan dess har den legat still, ungefär som min bloggtorka :O Idag fick jag dock ett nytt uppslag på en form av vidareutveckling på tidigare idé, kan kanske funka till slut.

Hälsar till min moder och syster som nu befinner sig i Turkiet. Skurkar!
Hoppas att ni har det trevligt fastän att ni lämnade mig här ensam i kylan :(
Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0