Och dagarna de går och går

Så då slår man sig ned vid datorn för att kolla upp vad som hänt i andras liv de senaste dagarna (ja, Bloglovin') och det fungerar inte alls att kommentera. Nehej, så då är det ju heller inte så himla kul att läsa då, så får göra något annat.

Har lovat att bilder snart ska komma och jag hoppas INNERLIGT att det snart ska finnas tid till det, men just nu är allting bara övermäktigt galet. Har äntligen kommit hem till min egen lägenhet för att stanna(!!) i några veckor åtminstone.
Håller på att åter bosätta mig och fixa iordning allt inför den nya termin som väntar inom en dryg vecka på Umeå Universitet.

Sakta sakta går det framåt. Dock går det sakta.
Vet inte riktigt vad jag håller på med hela tiden och saker krånglar till sig, eller så prioriterar jag fel.
Det blir så ibland, hoppas bara att allt snart ska gå att reda ut, om inte annat så för mig själv.

Tror inte jag kommer göra något särskilt denna vecka eller helg (om inte kusin Anna kommer på besök vill säga) utan bara jobba på!
Det är så skönt när saker är bortgjorda - har sagt det förr och säger det igen och igen!
Vill kanske förvandla det till något som faktiskt intalar mig på så sätt att jag gör skillnad här hemma ^^

Ta hand om er!:)
Cer

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad var det du skulle läsa på universitet? Hoppas allt är väl.

2009-08-19 @ 19:44:02
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag är ute mycket och fotar. Kommer med bilder lite senare i veckan.

2009-08-19 @ 20:16:36
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0