Om mindre än en timme..

.. är det fredag!
Sen bara lördag och söndag kvar innan ännu en ny termin startar.
Shit alltså! Tiden går fort!!

Har - efter dagens hårda träningspass - legat på spikmattan och samtidigt sett Debatt som tog upp spikmattan och övrig alternativmedicin. Måste säga att efter att ha sett mindre än två delar med denna nya programledare: programmet har gått ned sig ordentligt. Janne Josefsson kunde ju åtminstone säga ifrån och SKAPA lite debatt i studion. Hon som är där idag kan det inte. Fast ska ge henne lite tid, så kanske det visar sig att hon bara måste bli lite varm i kläderna.

Inför morgondagen har jag gjort upp ett litet schema för mig själv: Ska ned till stan och ÖoB, förbi sjukhuset och då samtidigt apoteket, sedan har jag tänkt hinna förbi ICA Maxi och köpa mjölk så jag sedan kan baka resten av kvällen. Hoppas jag vaknar upp i tid bara, annars räcker inte timmarna till!
Och nej, jag ställer inte klockan kommer få nog av det h-vetet inom kort ;-P

Oh well, säger god natt nu!
Sov gott till er som läser detta!
Stora kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0