O.M.F.G.!!

Har uppenbarligen inte varit inne här på ÅTTA dagar! Helt sjukt att tiden kan gå så fort. Känner en viss rädsla inför Bloglovin'-besöket!!!

Flygresan gick bra. Satt i sju timmar på Arlanda - fruktansvärt, men kom ju hem tillslut, tack och lov.
Mamma hade tagit hem min dator till sig över sommaren (Skellefteå) och tog inte med sig den hem till mig igen (Umeå), men var bara här över en natt innan vi drog till stugan.
Fick datorn under stugvistelsen, men fick inte in Internetkoppling på det mobila bredband jag använder, så GRR!

Kom tillbaka hit till min lägenhet i förrgår kväll, då stupade jag. Igår tvättade jag kläder under den delen av dagen jag var hemma. Satt i soffan och kollade över på datorn, men.. Orkade liksom inte :p

IDAG däremot har jag dragit mig upp ur sängen, kollat nästan alla mail på MSN, chattat lite, Facebookat och nu äntligen kommit fram till bloggen.
Funderar på ifall jag ska stryka upp högen av kläder jag har liggandes på soffan eller om jag ska ta och kolla Bloglovin'..
Borde satsa på att få my priorities straight så jag borde ju stryka. Tror t.o.m. det blir det!!

Hoppas dessutom hinna lägga upp lite bilder här senare idag!! Men då vill jag först ha lite saker bortgjorda :)

Kram på er!!
Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0