On the verge

Nu har jag faktiskt varit en riktigt duktig kicka ^^

Har suttit och skrivit ned i min kalender vilka tider o.d. jag ska på till föreläsningar, seminarium o.s.v. under hösten fram till första veckan i november.
Efter det har vi halvtidspraktik och halvtidsuppsatsskrivning, så väntar med att fylla i de uppgifterna. De är ju trots allt preliminära än så länge och man vet ju ännu inte vart praktiken ska göras, så.. Tar det senare :)

Helt knasigt så fort man glömmer saker!
Hade svårigheter att bara hitta sidorna på umu.se och lösenorden till olika webbportaler är som bortblåsta. Galet!

Försökte få mig in på CSN, men mitt Bank-ID verkar inte vilja ta emot de lösenord jag skriver in. Inte lätt du! Får väl skippa CSN under resten av min utbildning och leva på gatan... Bara fem terminer kvar, men det finns väl de som har det värre?!


Mitt nya hem? :O

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så bra! Det är viktigt att planera vissa saker :-)

2009-08-23 @ 13:32:00
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0