Otränad? Jag?! Inte!

Ska erkänna en sak, vilket nog kommer som en chock för många som känner mig och vet att jag inte är den typen som tränar.
Igår åkte jag till Rusta på Östra Ersboda och köpte hantlar! 3 par; 1, 2 och 3 kg. Inte jättetungt direkt, men lite för muskelgrupperna. Eftersom jag cyklar rätt mycket året om (även under istiderna) så har jag relativt tränade ben, men armarna får ingen som helst träning. Så både igår och idag har jag suttit med hantlarna! Känner mig riktigt duktig.

Plus att idag när jag kom hem från stan efter cykeltur dit och tillbaka (typ 4 km enkel väg) så begav jag mig ut på en runda i skogen; gick mest, men joggade även en del och till och med(!!!) sprang vissa sträckor! Var ute i ungefär en och en halv timme!

Känner mig både nöjd och stolt! Även om det bara kanske blir en engångsföreteelse så har det iaf hänt EN GÅNG! :D

Kraaaam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0