Short update - alltid något :p

Oh my my my!!
Ska inte säga för mycket uppenbarligen. Sa sist att jag 'äntligen börjar komma igång igen' och sen blev det ganska tyst tror jag :p

Oh well, så kan det gå!
Kort uppdatering (orkar inte med en lång, somnar snart):

Söndag: Firade födelsedagen i stugan lite halvdant och for hem rätt tidigt p.g.a. det sura vädret! Fick bl.a. en mixer för smoothies (TACK!) och hade även önskat mig en spikmatta, eftersom Lena - http://lenadalesjo.blogg.se - alltid talar så varmt om dem. Fruktansvärt plågsamt! Och ändå såå skönt när värmen sprider sig!
Kom hem till Skeå där mamma bor, åt middag och drog till Evelina, såg film och pratade pratade pratade. Härligt!! :D

Måndag: 22-årsdagen!! (Den riktiga!;D) Både mamma och fyra syskon glömde det, men mamma kom på det efter ett tag och jag hintade till syskonen och de fattade galoppen ^^ Haha! Annars har det varit en heldag runtom på stan med Evelina. Some crazy shopping, fika och middag på Frasses. Hon vet nu också med all säkerhet att jag är komplett(!!!) osttokig. Smält cheddar - I LOVE it!
På kvällen blev det film hos Eve (igen:p) och NU är de definitivt dags att sova!

I bid you all good night!
Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0