Skolstart - jo för fan ;-)

Okej, första introduktionslektionen avklarad.
Var tänkt skulle vara mellan 10-12, men blev istället tilll knappt elva så har nu två timmar innan nästa lektion i hörsal. Lite segt, så hittade en datasal ^^

Det är riktigt soligt ute idag. Lite surt, med tanke på att det varit mulet och grått och regnigt hela helgen.
I vanliga fall kan man ju sätta sig vid dammen och njuta, men eftersom de grävt upp hela gräsmattan på solsidan och detta nu är ett dammigt renoveringsprojekt så går det ju lite si ch så med det :S

Gud, vad jag klagar ! !  :p

Inte meningen, jag är en gnällspik helt enkelt!
Plus att jag glömde glasögonen hemma så jag har huvudvärk som attan.. Dessutom!

Ska sluta vara ynklig nu, gå ut och hitta mig en solig dammfri plats och njuta.
Jag fick ju åtminstone soltid ^^

Kommentarer
Postat av: Lena

Började jobba idag efter 4 veckors härlig semester. Semestern gick för fort. :)

2009-08-31 @ 16:40:16
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Började jobba idag efter 4 veckors härlig semester. Semestern gick för fort. :)

2009-08-31 @ 16:40:18
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0