Skum natt.

Skum natt.
Somnade runt halv ett - och vaknade strax innan 4:30 p.g.a. en mardröm.
Somnade om strax efter - och vaknade sedan åter igen runt 8:30 på grund av ännu en mardröm.
Vet inte riktigt vad jag gjort för att framkalla det, men antar att det blir åtta timmars sömn även om man sover i två fyratimmarsperioder :p

Nu på morgonen har vi iaf skinande sol, varmt och underbart väder - in my dreams! Grått, mulet, tråkigt, halvblåsigt...
Men fantasin låter bättre, så jag håller mig till den! ;)

Har precis druckit min morgonsmoothie så ska ta och göra mig klar för dagen.
Vad händer för er idag?

Kommentarer
Postat av: Kamilla- Fotoblogg

Sv: HAHAHAHAHAH

tack så mycket! :)

2009-08-28 @ 17:08:21
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0