Svininfluensan spridning - ingen ljusning i sikte?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5713158.ab

Svininfluensan: Hittills 2180 döda; 40 procent av dem var unga och vid god hälsa, men dog inom fem till sju dagar.

Låter inget vidare detta här inte :/





Men men, på väg ut. Ska på krogen Rex för FÖRSTA gången någonsin, trots att jag bott i Umeå i tre år! Spännande!
Kommer dock inte dra med mig någon hem, aaalldeles för trött för det!!!
Men kul hoppas jag det blir!
Ska och hämta tvätten ur torktumlaren, hade ju inga rena leggings för kvällen i ära! Tvungen att snabbfixa!
Hoppas de är rena och torra för JAG SKA UT!

Och
försöka undvika alla influensor!
Är du smittad - kom inte till Rex, tack!
:)

Ha en bra kväll, allihop! :)

Kommentarer
Postat av: D Green

WHO ljuger om spridningen. Faktum är att fallen blir färre och färre i både USA och UK med fler.



http://konspirationer-och-sanningar.blogspot.com/2009/08/uppdatering-svininfluensan-propagandan.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0