Time to say good night

Lång dag idag. Ingen pizza, men blev dock bjuden på middag hos broder Jan; tortellini - och med tanke på att pasta är något av det absolut bästa jag vet, så känner jag mig väldigt nöjd.
Dock tjöt jag ett tag när han sa att det INTE skulle bli pizza, men.. Han förvarnades då jag visade honom texten i förra inlägget så... Han får stå för det!

Har skrivit en lista (ye-hes, jag har börjat komma igång igen!!) på vad jag ska göra imorgon!
Hoppas få lite avklarat. Just nu är det en riktig segkväll med TV-tittande - för tillfället Henrik Dorsin.
Ska inte göra något mer alls idag, är nöjd!
Har varit ute och fått motion, vet att det kommer mycket mer sådant imorgon så ska soooooova gott om ett tag.
Spikmattan är använd och min rygg är rödare än det rödaste tomat - eller chili - välj själva!

Ska fokusera på herr Dorsin nu, önskar er en trevlig kväll!
Take care!:)

Kommentarer
Postat av: Laila

haha :D =) Jag ska äta lite, vad gör du själv? =)

2009-08-24 @ 23:10:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Lena

Hmm, bra du påminde mig om middag. Kom på att jag har mat som sitter och väntar på mig. ;)

2009-08-25 @ 17:45:52
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0