True blo-ho-hood

Har man ett liv så har man!

Sitter nu och ser första avsnittet av True Blood på SVT.
Tycker jag känner igen allt som händer och kom på att vi satt och såg denna episod i Raleigh i somras. Så.. ser om den. Hade ingen aning om att jag då såg serien med den hypade Alex Skarsgård - haha^^

Iaf, rätt bra första avsnitt. Ger lite halvrysningar emellanåt (jag är hur jäkla lättskrämd som helst, okej!!?:p) och bra konversation. Älskar den kvinnliga huvudpersonens dialekt, vilket verkligen hjälper handlingen! :D


Tror dock det är många fler än jag som sitter och ser dessa karaktärer
just i detta nu :))

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Haha läs den! Jag tyckte faktiskt filmen var bättre än väntat, hade fått för mig att den var skitdålig men faktiskt ganska bra =) Har hört att böckerna är tusengånger bättre så läs på ;)

2009-08-27 @ 10:47:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Lena

Kollade å den serien. Den var kul fast lite absurd ibland. :)

2009-08-27 @ 23:44:43
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0