Två nya SMS

.. från moder min som kommer hem till Sverige ikväll med lillasyster.

Första som jag fick den 25e aug:
Vykort: hot, hot hot,
vi solar o badar o svettas
- har det jättebra.
På kvällarna äter vi gott o
sitter ute o tar en öl el drink.
Har just varit till en marknad o handlat
ingenting,
imorgon ska vi åka på en båttur hela dagen.
Nu är det dags för siesta. Du kan väl
höra av dig, solkramar

Tycker fortfarande det känns uschigt med sådana solhälsningar ^^

Igår eftermiddag, den 27e aug:
Update: sista kvällen - snyft...
Har just packat ihop det mesta
o ska nu ta en siesta.
Vi har pressat hårt idag o imorgon ska vi
upp tidigt så vi hinner 2 tim till,
ringer imorgon landar vid nio.
Solkramar

Bara en tre timmar kvar med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så skönt det låter att resa! :)



Sv: Tack, vad roligt att du tycker det! Min mamma har alltid varit väldigt fotointresserad, fram till dess att jag var 5-6 år gammal då hennes kamera gick sönder. Då tog pappa över med den "nya" tekniken efter ett dag, nämligen en digitalkamera. Kanske är det därifrån jag har fått min fotografering? ;)

2009-08-28 @ 20:47:58
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tack så mycke gumz! =D yee they didnt arrest me, yeet... ^^



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-28 @ 23:11:35
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0