Ännu en dag som passerat

Lång dag idag även om det blev en seg start.

Duschade och tvättade håret i morse, uuunderbart skönt! Tror aldrig mitt hår gått så länge utan en välgörande tvätt och det vill jag helst undvika igen!!
Var ned och handlade på Maxi, endast EN gång. Höll på att dö, var så fruktansvärt yr så hoppade av cykeln och lade mig på en gräsfläck. Hörde barn som sprang runt bakom några buskar och sedan blev det knäpptyst. Öppnade ögonen och då stod där fyra små pojkar och tittade på mig. De såg lite oroade ut, undrade nog vad som var fel.
De stannade kvar (ändå på behörigt avstånd^^) tills jag rest mig upp och cyklat iväg igen.

Så fort jag kom hem la jag mig på sängen och bara andades ut, lät lungorna ta sin tid och hjärtat lugna ned sig. Sen fixade jag lunch: blev våfflor med grädde (hehe) - kanske inte det mest komplicerade, men jag gjorde det åtminstone själv! Och nej, mamma, ingen påsmix, jag BLANDAR ingredienserna :p

Hade sedan en väldigt lugn eftermiddag och har läst i Glöm att ni har en dotter av Sandra Gregory - en sann historia som tar upp ett aktuellt och intressant ämne.


Har dessutom provat på min nya mixer, som jag fick i 22-års present, gjorde enväldigt god smoothie gjord på banan, vaniljyoghurt och frysta hallon och blåbär! Mumsigt!

Utöver detta: Sett VM och mr Bolt springa sitt 200-meters lopp och annat.
Sitter nu och ser på en av American Pie-filmerna på 6:an och vill inget hellre än att gå i säng. Är så fruktansvärt trött.
Hoppas på en mer produktiv dag imorgon, och då krävs sömn, eller hur?! ;-)

Ta hand om er, bloggare och sov gott!
,,Cer

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadådå? Jag har faktiskt alltid använt påsmix

till våfflor....

2009-08-21 @ 09:41:15
Postat av: C

Ja, jag vet att jag är lite bättre än dig i köket, men ingen fara, du kommer nog ikapp någongång, mammis =D

2009-08-21 @ 10:50:58
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0