Skolstart imorgon, slödag idag

Möjligen en av de längsta dagarna i historien.. Har inte fått något speciellt gjort idag överhuvudtaget.
Bara lite småtjafs och knappt det.

Sitter och ser Sagan om Konungens Återkomst nu på TV3; har sett den en eller två gånger tidigare men minns inte mycket mer än ungefär hur den slutar.

Socionomprogrammets tredje termin startar imorgon. Går från 10 till 18 - skön första skoldag?!
Fast lillasyster går 8-18 på tisdag, vilket är hennes första skoldag, så man ska väl egentligen inte klaga.
Men om man nu kan göra det, så varför inte?^^

Såg just att filmen slutar 01:10, så borde nog inte se hela om jag ska vara pigg imorgon. Får se hur jag gör!
I värsta fall får jag väl bädda ned mig i soffan och se hur länge jag klarar hålla mig vaken. Soffan är skön att sova i, så varför inte? :D

Ska ta en dusch så man är ren imorgon (för ovanlighetens skull - höhö) och packa väskan inför imorgon.
Kommer att verkligen INTENSIVT försöka lyckas med lättpackat!
Har ju ingen vidare talang när det kommer till det direkt!
Brukar gå runt med alldeles för mycket i väskan! Inte bra dra runt på alltför mycket tungt - som ni kanske vet?!

Oh well, ska ta och se vad man kan göra innan sömnen övertar en!
Ta hand om er!
//Cera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0